zondag 10 april 2011

excuus aan ligfietswinkel

Hierbij mijn excuus voor mijn onterechte klacht over het vermeende lange uitblijven van antwoord van de Ligfietswinkel.
Ik verstuurde 1 E-mail vanaf mijn providers E-mailadres en heb slechts met m'n standaard postprogramma op antwoord gelet. Verder alleen m'n antwoordapparaat gecontroleerd.
Ondertussen heb ik mijn andere E-mailadres van MSN niet gechecked. Terwijl Gerhard me al 4/3/2011 schreef:
Hoi Mick,


Hierbij een reactie van Flevobike


Een Versatile zitting kunnen we niet los leveren, waar is het voor bedoeld?
Wel kunnen we een GreenMachine zitting leveren, deze kost 237,50 incl. BTW klantprijs.


Ik zit nog even op Ice te wachten.


groet,
Gerhard

en


Hoi Mick,


De Ice komt op 225 euro.


Nog een reactie van Flevobike:


______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


Zo'n twee maanden geleden heb ik een GreenMachine stoel verkocht aan een meneer met hetzelfde idee. Ik heb hem zojuist een e-mail gestuurd met de vraag of en hoe het hem gelukt is om de GreenMachine stoel in de Limit te zetten. Ook heb ik gevraagd of hij hier foto's van had. Ik laat het je weten zodra ik een antwoord van deze klant heb ontvangen.


______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


Groet,
Gerhard


Ligfietswinkel Amsterdam
Schellingweg 13B
1507 DR Zaandam
tel: +31(0)75 6124815
ligfietswinkel@hetnet.nl
www.ligfietswinkel.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten