woensdag 6 april 2011

opstekertjes

Zoals ik nogal eens trachtte te beschrijven heb ik wat klachten aan m’n rechterbeen.
Deels komen die uit m’n rug, waarschijnlijk gevolg van een eerder tijdens werkzaamheden aan ’n airco installatie in Spanje opgelopen rugletsel (fractuur van de L1).
Dat heet een ‘hernia’ maar die heb ik gelukkig redelijk onder controle nu.
Dan heb ik enkele jaren terug m’n rechter heup gebroken met de roets. En dat is ondanks de ‘kopbesparende operatie’ toch niet helemaal goed meer gekomen.

Als je daarbij dan ook nog iets in een (trouwens chronisch onderkoelde) rechtervoet hebt kun je je lol op!
Maar opgetogen ben ik vandaag in Heerhugowaard bij dokter Zeijlemaker vandaan gekomen. Ik heb een cortizonen injektie gehad die me direkt van de pijn heeft afgeholpen!
Met een echo-scan kon hij zien dat er kalkresten vastzaten/ zitten in de voetspier. Dat kon hij zelfs voelen zei hij.

Fantastisch! Alleen nog even afwachten of de pijnstiller die bij de geïnjecteerde vloeistof is ingebracht niet een te rooskleurig beeld schept…
Maar dat is ondertussen al 8 uur geleden dus ik heb goede hoop!


Ook heb ik vandaag dezelfde dag nog voor de rest van mijn aardse leven (waarschijnlijk) Viton en polymax ringen van Wim Schermer ontvangen:
Dus ook nog letterlijk opstekertjes !





Ik ben blij dat Wim en ik tegenwoordig door een deur kunnen en hij mijn blog en activiteiten steunt (zoals op deze manier).
Onze afkeer van schreeuwerige fora type ‘veel woorden weinig wol’ hebben we zeker gemeen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten