dinsdag 13 juli 2010

Contact met Gocycle

Omdat meneer Schermer zijn 'Bebop pedale' bij het duitse "Gocycle" betrok voor een goede prijs zou ik zo 3 paar hebben besteld. Ik heb nu eenmaal meerdere fietsen.
Mijn kennis van het duits stamt jammer genoeg van 20 jaar terug en het is te zien dat ik daarin ook nooit eindexamen gedaan heb...Excuus.


Guten tag,
Können sie mir auch sogenanter 'Bebob' pedalen senden?
Ich wohne in Amsterdam und wolte gerne 3 par haben!
Ein sicherer Wim Schermer hat darüber geschrieben aber ich kan die pedale auf ihrer site nicht finden...

Grüsse, Mick Leemans


GO CYCLE - Joerg Neumann schreef:

Hallo Mick,

vielen Dank für die Anfrage.

Die Beebop Pedale sind leider ausverkauft.

Einen schönen Sonntag Abend wünscht Dir,

Jörg Neumann

Michiel Adriaanzoon schrieb:

Vielen dank für ihre antwort Jörg,
Können sie mir sagen ob die 'Bebop' pedale immer noch produciert sind ?
Und ist es möglich mir su warnen wenn sie die pedale wieder haben?
Mit freundliche grüßen,
Mick Leemans

Het antwoord:

Leider gibt es derzeit keinen deutschen Importeur.

Einen schönen Abend wünscht Dir,

Jörg Neumann


Enige vertalingen voor 'derzeit':
* heden
* momenteel
* op dit moment
* tegenwoordig
* thans
* vandaag
* voor het ogenblik

Echt schot zit er dus nog niet in.
Wel ben ik erachter dat m'n oudste SPD-pedaal, de enkelzijdige Shimano's nog 't meeste bewegingsvrijheid toestaan en me 't minst beletten de voeten wat te verdraaien van het oude kliksysteem.
Deze heb ik daarom gemonteerd zolang op de bankdrukkker.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten