Niet iedere Amsterdammer kan dit zeggen van zijn rijwiel en dit blog heeft 'n laagdrempelige instroom zo (hoop ik). Anders dan alleen het behalen van hoge snelheden wil ik met een mensaangedreven voertuig een zo veelzijdig mogelijke spiertraining van de berijder nastreven. Uiteindelijk als het alleen op snelheid aan komt kun je overal voor 'n verbrandingsmotor terecht.Terwijl een CO2-neutrale uitvoering werkt op groene stroom: Daar kan 'n mens toch niet tegenop!
woensdag 4 januari 2012
Oh bondage, UpYours !
Vandaag dan de boegspriet gedemonteerd en de lagerstrook opnieuw opgelijmd. Ik kwam er achter dat het mechanisme van een spanband te grof vertand is voor de kleine omtrek van het werkstuk.
Het dikste elastiek uit de Thys dynastie, hetgeen ooit door de CVT-spriet liep lijkt me beter geschikt.
Links zit de strip al vastgedraaid met 'n M3 boutje, rechts houden 2 plaatjes uit de ijzerbak de lijm-mal in het midden vd spriet.
Een mooi moment om even terug in de tijd te gaan met de X-Ray Spex:
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten