woensdag 3 maart 2010

Maniobras especiales

Omdat het weer is gaan vriezen had ik nogal spijt van mijn vertrek met de roeifiets vanmorgen. Welliswaar was ik fysiek goed in vorm hierdoor -als altijd na forenzen op deze manier- maar zulke koude handen is niet echt goed voor de gewrichten

Ook is dit 'sochtends natuurlijk geen trike-weer, hoewel met het onderstuur de handen wel wat warmer zullen blijven dan met 'n bovenstuur zoals de Thys 222 heeft.
Voor morgenochtend heb ik dan ook de Alleweder gemanoeuvreerd in de centrale hal waar feitelijk de JE-trike in de startblokken stond.
Ik heb deze bijzondere verrichting volvoerd zonder enig voertuig eerst naar buiten te hoeven voeren en dat stemt me tot tevredenheid.

In de tijd dat 'n standaard werknemer zijn boterhammetjes voor de volgende dag klaar maakt heb ik de trike op z'n kant de keuken ingetrokken zodat de FAW vanuit de grote slaapkamer haar plaats in kon nemen. De sigaar doorgereden de hal in en de trike terug op de wielen via 't breedste gedeelte van de centrale hal de warme slaapkamer in waar de FAW stond...

En ach ipv de bammetjes heb ik toch al muesli in de week staan.Gekoeld en wel dus lepelt wel zo makkelijk weg morgen!

2 opmerkingen:

  1. Dus je hebt geen bed in je slaapkamer staan, alleen maar 1 van je fietsen om op/in te slapen?
    Geen wonder dat je voor een 3-wieler kiest! :-)
    Veel plezier met het fietsen in elk geval!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb een hangmat gespannen van fiets tot fiets.
    Niet verwonderlijk dat ik uitkijk naar kamperen tijdens 't herfsttreffen hé?

    BeantwoordenVerwijderen