maandag 7 september 2020

Corona-proof


Op de terugweg van een veilingochtend kwam ik deze trike tegen op de Hornweg in Aalsmeer.
Ik fiets daar vanwege het snelheidsverschil met de fietsers tussen de auto's maar op het klinkerfietspad ernaast zag ik dit met Coronascherm verdeelde voertuigje.
Duidelijk is me dat het duo waarschijnlijk tot elkaar geen relationele verhouding heeft.
Zelfs geen 'gemeenschappelijke huishouding' voert getuige de aparte bagage-koffers ;-)
En ook is het niet zomaar toegestaan die dan zomaar in het gezicht te gaan fotograferen.
Dat loste ik op door ze op te wachten met mijn Iphone en een foto van achteren te nemen!


Het hesje vermeldt een 'Stichting SAM'. Sociale Activiteiten voor de Medemens.
Die kan ik terugvinden als gevestigd aan de Margaretha van Borsselenlaan in Amstelveen.
Op hun website zijn ook enkele betere weergaven te zien van de driewieler en geeft een goede indruk van de kwetsbare doelgroep waarvoor hij zeker goede diensten zal bewijzen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten