woensdag 25 december 2019

Timmerman van zolder

De bagagedrager van mijn (Cryz)bike heeft al vele extensies gezien. Voor het vervoer van mijn losgehaalde fietskar sloeg ik de plank ook niet mis. Om geen lekke banden te veroorzaken boorde ik er sleufjes in zodat daar de herbruikbare tight-wraps van de Lidl voor een verbinding konden zorgen.

Wel was het even puzzelen hoe ik het grote frame hoog genoeg boven het wegdek kon houden. En zelfs op de afgebeelde wijze werkte dat niet 100%, ik moest de route aanhouden zoals ik die met de DF naar het Noorden aanhoud. Maar dat de tweewieler een korte wielbasis heeft bleef zich zelfs ondanks dat nog wreken. Met de trappen had ik eigenlijk minder problemen ;-)
De bagage was dan dit keer ook zwaarder zodat ik om het gebruik van de fietskar eigenlijk niet heen kwam. Een originele Black & Decker workmate en een platenspeler op dat ding (in opgevouwen toestand die eerste).


Omdat ik tegen het digitaliseren van Het Schaep met de 5 Pooten van de zolder in Purmerland (het ouderlijk huis) opzag heb ik eerst het net afgespeurd of met name Leen Jongewaard al niet al lang upgeload was.
Maar dat bleek niet het geval dus heb ik dat, met foto, tekst, Windows Movie Maker en de (oude) pickup gedaan.
Nou, wat vind je wat?

Prettige Kerst!


2 opmerkingen:

  1. Mick, jij ook de beste wensen en een heel goed 2020!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah, je hebt mijn bericht kunnen lezen. Dat is een goed teken Wilco! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen