woensdag 22 juni 2011

proefrit met Limit gelukt


De eerste rondritjes met de Limit en ik wil al niet meer anders.
Het stoeltje zit heerlijk en de draaicirkels kunnen heel klein….
Nu maar hopen dat het Vrijdag niet te veel regent. Want dan weet ik wel hoe ik naar de N-O Polder ga!


Voor de ‘wisseltruuk’ met de FAW heb ik die op éen wiel en een plantenbakroller de keuken in getrokken (anders zou hij te breed zijn).
Maar dat wiel wou ik zwz overzetten…

De vader in het speeltuintje van het Florapark kan mijn goede humeur bevestigen!

5 opmerkingen:

  1. Hi Mick,

    Goed te horen dat je geknutsel van de afgelopen weken (maanden alweer?) succesvol geweest is!

    Groetjes,

    Erwin - die met de Strada naar CV gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt jongens!
    Ik ben er natuurlijk nog niet (de kap. Maar ik prefereer ieg een methode waarbij 't walletje bij 't schip blijft...

    Mvg Mick.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He Mick, TOP. We zien je morgen in Biddinghuizen en Lelystad.
    Moet zwz niet zijn sws? http://www.onzetaal.nl/advies/sowieso.php
    Groet, Theo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. OK Theo voor mij ook eigenlijk wel relaxter want ik heb op vrijdag nog geen dienst. Alleen m'n verlichting is nog provisorisch dus beter vh donker
    daar.
    Zaterdag doe ik echter de baanbewaking dus wind je niet op als ik ff onder die gele kijk (hulpaandrijving?)
    Houdoe !

    BeantwoordenVerwijderen