donderdag 19 augustus 2010

triker op sail

Ik ben vandaag tussen de bedrijven door (bezig met kastruimte te creëren thuis) even naar het Java eiland geweest ivm Sail. Mensenmassa's liggen me niet erg en ik had dan ook gemengde gevoelens...
Ik ben eigenlijk meer een steampunker.


Wel heb ik -helemaal voor de gelegenheid- m'n cranks van verschillende lengte (165&170mm) vervangen door de 155's van de Hafa. Die laatste fiets gebruik ik namelijk toch recentelijk niet.
Het verschil is aanmerkelijk in positieve zin. Ik heb zo geen last meer van m'n rechterheup. Zelfs niet als ik 't speciale lumbaalsteunkussentje (gekocht bij een grote fiets/auto-benodigdhedenzaak) thuis laat. Daar heb ik eerst nog wat mee geëxperimenteerd omdat het thuis op de bank ook zo lekker zit...


Terugkomend op Sail. Het enige leuke moment (behalve het fietsuitje zélf) vond ik eigenlijk toen een klein motorbootje met een aantal muzikale vrienden rond een zingende/swingende fatso achter een electrisch orgeltje een rock& roll-act weggaf: En ze vroegen niet eens geld!
Echt een ovatie viel hen ten deel van het zich vervelende publiek op 't terras op de kade.

Ik heb dat optredentje proberen te filmen maar 't geluid valt daarop helemaal weg helaas.
Daarom heb ik 't ook niet geupload.

Leuk, dat partikuliere initiatief. Zoals m'n bankdrukfiets, waarmee ik naar t werk steampunk!
Stroomlijn kan me wat tegenwoordig.Als de temperatuur maar goed oploopt.


3 opmerkingen:

  1. ik ben door tante agent van het fietspad af gestuurd bij de pond, was ff naar de koog geweest, pff vont het maar niks die drukte hoor! bah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marcel!
    Ik weet niet of je met de Quest was maar om met een velomobiel te gaan is zoiets al helemaal niets!
    Maar zelfs toen ik stapvoets over 't Java-eiland reed en even stopte en 'n man die foto liet maken kwamen 'r van die bijdehante geüniformeerden om me heen.
    Om mee te delen dat de trike niet helemaal stil stond. "Mijn reflexen zijn nog heel goed..." stelde ik ze 'gerust'!
    Groet Mick

    BeantwoordenVerwijderen
  3. was ff vergeten dat sail bezig was:P was anders wel ff over de schellingwoudebrug gegaan hoor:P pfff takke drukte! maar ag het heeft ook wel wat al die mensjes beetje bootjes kijken

    BeantwoordenVerwijderen