dinsdag 26 september 2017

Kameraden ik kom er aan!



Mede-participanten zo kan ik de bukfietsende andere deelnemers aan de Meewind Koers het beste noemen.
Ze investeren hun spaarcentjes namelijk in dezelfde duurzame fondsen als ik. Ruim 8000 personen. En dat is eigenlijk belangrijker dan op (of in) welk soort fiets je rijdt.
Ik word op de hoogte gehouden van de stijging van de waarde van mijn aandelen middels e-mails en grafieken die ik daarna weer wis zodat er niets op een surfer-provider blijft staan. Zodat de communicatie een minimum aan schaarse (groene) stroom kost. Beter dan de publicatie van dit blogbericht dus.
En zeker beter ook dan de manier waarop je als NVHPV-lid verwacht wordt je verenigingsblad over de post te ontvangen! 
Uitzondering is dan weer de ontvangst van mijn deelnemersbescheiden voor aan een van de tochten aanstaande zondag. Maar het evenement Meewind Koers in en rond Amersfoort vind dan ook maar één keer per jaar plaats.
De mogelijkheid dat ik voorover gebogen mensen van goede wil kan laten zien dat het ook sneller en comfortabeler kan met mijn groene velomobiel DF!


2 opmerkingen:

  1. Heel goed, ik zou ook eens mee moeten rijden, maar helaas de tijd is een factor ...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. In elk geval goed dat je ook een van hun fondsen steunt Wilco.
      Niet voor alles is Kim Jong Il in zijn uppie verantwoordelijk als het om bedreiging van onze planeet gaat (zoals we die gekend hebben). An inconvenient truth...

      Verwijderen