maandag 19 april 2010

Wordt Mick een ‘echte Triker’?








Het initiatief van Ron Fust tot het organiseren van een ‘Trike-Treffen’ lijkt me erg leuk. Daar zal vast een hoop techniek te zien zijn en sinds ik de Jan Eggens trike heb ondervind ik aan den lijve hoe prettig een open en een stuk lichtere driewieler rijdt. Wordt mick een ‘echte Triker’?



De maand Mei is in meerdere opzichten een populaire maand. Niet allleen de Giro d' Italia vindt dan plaats maar ook de plantenveiling van Aalsmeer heeft dan een reuze-omzet ivm het voorjaar en de Moederdag het weekend erop.
Ik kan de Maandag na die Zondag voor het Treffen dan ook geen vrij krijgen.
Toch vind ik het niet leuk en sportief om de trike met de auto te vervoeren naar Wijk bij Duurstede (door Ron gekscherend aangeduid als “Trike bij Duurstede”).
Ik ga dan ook met de organisator en enkele andere (‘echte’) trikers eerst naar een nabijgelegen camping, ‘Het Boomgaardje’ op de 3wieler op Zaterdag al.
Om dan als ’n dief in de nacht na de tocht van +/- 50km (die ik dan tenminste fris hoop te beginnen)terug te keren naar huis of direkt naar het werk te rijden. Afhankelijk van hoe laat ik weer in Noordholland ben…

Dus om ook na m’n 40’ spanning en sensatie nog een herkansing te geven.
Zonder er bij om te valllen !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten