tag:blogger.com,1999:blog-1221569132994548116.post5922411260575093138..comments2024-02-29T23:20:48.423+01:00Comments on Eigenfiets.nl: Laatste week AllewederMickhttp://www.blogger.com/profile/17550527466836796563noreply@blogger.comBlogger10125tag:blogger.com,1999:blog-1221569132994548116.post-66646406971419984052012-06-10T17:56:24.757+02:002012-06-10T17:56:24.757+02:00Hij staat hier nog steeds onder het afdekzeil maar...Hij staat hier nog steeds onder het afdekzeil maar heb al vele fouten gevonden en daar ook een passende oplossing voor bedacht.<br />Er komen nieuwe profielen in waardoor de FAW weer wat stevigere aan zal voelen. De voorpoten krijgen niuewe geleidebussen en progressieve vering, dan kan je wat sneller door de bocht zonder om te slaan. De achterveer gaat er ook af en daarvoor in d eplaats komt een wat zwaarder model. Het achterwiel wat er helaas niet bij zat was voor mij gelukkig geen probleem. Er komt nu een 3 x 9 Sram naaf met 20 inch wiel in te hangen dus 27 versnellingen. Al met al moet ik er toch nog heel wat aan gaan vertimmeren wil het weer een waardige FAW zijn maar, ik heb er zin in.Riderpiloothttps://www.blogger.com/profile/13554966173444951155noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1221569132994548116.post-33927311951198936252012-02-15T20:36:59.644+01:002012-02-15T20:36:59.644+01:00Ik hoop dat je gelijk hebt Theo, wat die Limit bet...Ik hoop dat je gelijk hebt Theo, wat die Limit betreft. Technisch is het de moeilijkste velomobiel die ik ooit gezien heb!<br />Mvg MickMickhttps://www.blogger.com/profile/17550527466836796563noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1221569132994548116.post-9086775783896409822012-02-15T16:32:18.057+01:002012-02-15T16:32:18.057+01:00Als het je troost, ik denk dat Geert Dijstelbloem ...Als het je troost, ik denk dat Geert Dijstelbloem je fiets zal herstellen om voor eeuwig verlies te behoeden. Menigeen heeft goede herinneringen aan de Alleweder. Een icoon waar je ongemerkt een band mee krijgt. Toch heeft je C-Alleweder meer potentie denk ik. Dus economischer daarin te investeren. <br />De FAW is bij Geert in goede handen.Corn-Dollyhttps://www.blogger.com/profile/04074347954435465793noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1221569132994548116.post-51685627003814126002012-02-14T12:01:35.478+01:002012-02-14T12:01:35.478+01:00Hoi Erwin, toch was het maar 5 jaar (ipv 6!), het ...Hoi Erwin, toch was het maar 5 jaar (ipv 6!), het lijkt veel langer...<br /><br />Inderdaad Jan, maar ik mag wel even spatborden ad trike flaneren want ik zie er niet meer uit zo!Mickhttps://www.blogger.com/profile/17550527466836796563noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1221569132994548116.post-31427357047664250782012-02-14T06:47:07.819+01:002012-02-14T06:47:07.819+01:00Mick, da's een stuk van jouw persoonlijke fiet...Mick, da's een stuk van jouw persoonlijke fietsgeschiedenis dat de deur uitgaat. Daar moet een mens even van bekomen. Dit lijkt wel een goed overwogen beslissing en zo te lezen heb je nog fietsen genoeg om mee te rijden.<br /><br />JanCapoJanhttps://www.blogger.com/profile/08122834770839957498noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1221569132994548116.post-63243224805155991092012-02-13T21:14:50.846+01:002012-02-13T21:14:50.846+01:00Hi Mick,
Het klinkt misschien raar, maar zelfs me...Hi Mick,<br /><br />Het klinkt misschien raar, maar zelfs met een Strada voor de deur denk ik nog wel eens aan mijn oude FAW.<br /><br />Groetjes,<br /><br />ErwinErwinhttps://www.blogger.com/profile/13080895953120031075noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1221569132994548116.post-58737901250521846532012-02-13T18:53:28.668+01:002012-02-13T18:53:28.668+01:00Hoi Matthijs,
Nou ik zat me idd wel net te bedenke...Hoi Matthijs,<br />Nou ik zat me idd wel net te bedenken dat als dat 'mini-vizier' van Wim zo goed werkt ik daar bij de Limit zeker van zou kunnen profiteren...<br />Ik zit namelijk vanwege m'n 1m70 met m'n gezicht goed dicht bij de bovenrand :).<br />Mvg MickMickhttps://www.blogger.com/profile/17550527466836796563noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1221569132994548116.post-82326134796169723112012-02-13T18:46:40.216+01:002012-02-13T18:46:40.216+01:00Dag Mick,
Aan alles komt een einde troost je met...Dag Mick, <br /><br />Aan alles komt een einde troost je met de gedachte dat je Al ros een nieuw leven krijgt en jij een deel van de historie uitmaakt.<br />En je gaat misschien net zoveel plezier krijgen in je C-Limit.<br /><br />Mvg MatthijsMatthijs Leegwaterhttps://www.blogger.com/profile/06478976627626231301noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1221569132994548116.post-70844775168704089472012-02-13T17:44:22.759+01:002012-02-13T17:44:22.759+01:00Dag Gé,
Ik kan je gerust zeggen dat het idee, zond...Dag Gé,<br />Ik kan je gerust zeggen dat het idee, zonder FAW verder, een paar dagen op me inwerken moest...<br />Mvg MickMickhttps://www.blogger.com/profile/17550527466836796563noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1221569132994548116.post-27597089728403445622012-02-13T17:32:15.761+01:002012-02-13T17:32:15.761+01:00Hoi Mick,
Het roept ook bij wat weemoed op. Leuk...Hoi Mick,<br /><br /> Het roept ook bij wat weemoed op. Leuk om het patchwork aan je alleweder te zien, zo was ik ook bezig, en inderdaad, de originele stoelconstructie was het eerste wat kapotging. EN dan gaat onder invloed van speling van alles kapot. Aluminium kan veel hebben maar het moet niet bewegen. <br /><br />Een alleweder is een perfect klusobject, maar er moet natuurlijk ook in gereden kunnen worden. Leuk dat iemand hem serieus gaat restaureren.<br /><br />Veel plezier met je andere fietsen, daarkun je volgens mij nog genoeg energie in kwijt<br /><br />Géboeliehttps://www.blogger.com/profile/08369578658970463756noreply@blogger.com