tag:blogger.com,1999:blog-1221569132994548116.post5740892855428759237..comments2024-02-29T23:20:48.423+01:00Comments on Eigenfiets.nl: triken morgenMickhttp://www.blogger.com/profile/17550527466836796563noreply@blogger.comBlogger4125tag:blogger.com,1999:blog-1221569132994548116.post-54501399394841722112013-01-23T13:53:00.086+01:002013-01-23T13:53:00.086+01:00Bedankt vd tip!
De handel is minimaal in A'mee...Bedankt vd tip!<br />De handel is minimaal in A'meer momenteel (A'minder) ivm de vorst. Ik neem dus zoveel mogelijk op rond 't weekend om niet teveel 'minuren' te maken. Maar morgen ga ik nog even met de Limit. <br />Ik ben de voetengaten ah dichtplakken met Lycra in navolging van Wim (met de nieten en zo) want dat kwam eerder los.<br />Mvg MickMickhttps://www.blogger.com/profile/17550527466836796563noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1221569132994548116.post-33724757828239666582013-01-23T10:06:40.417+01:002013-01-23T10:06:40.417+01:00Hoi Mick,
met je trike door de sneeuw ploegen, dat...Hoi Mick,<br />met je trike door de sneeuw ploegen, dat kan dus, al lijk je daarom nu last van je voeten te hebben. Maar da's een kwestie van trainen: 't weer blijft nog 4 dagen zo en de sneeuw blijft liggen, dus je kunt er nog aan wennen.<br />Als er (vermoedelijk) pekel op de weg ligt spoel ik m'n 2- en 3-wielers af met warm water + 'n beetje autoshampoo. 'k Gebruik hiervoor een tuingieter met broes. Die vul ik met 'n emmer met 't warme sopje. ff Stuiteren om het water zo goed mogelijk af te schudden en dan binnen zetten.Wijnandthttps://www.blogger.com/profile/07343783872023362815noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1221569132994548116.post-10271247083033147542013-01-22T15:08:08.272+01:002013-01-22T15:08:08.272+01:00Dag Wijnandt,
Je noemt het al, "plaksneeuw&qu...Dag Wijnandt,<br />Je noemt het al, "plaksneeuw" ik vraag me dan ook af of zo'n 'Winterband' z'n werk wel blijft doen...<br />Wat wel kan helpen is meer gewicht op het achterwiel zetten. Door een elektromotor in het wiel en/of de accu zo veel mogelijk naar achteren. Helaas zal het contact met de sneeuw aan de armen dan (nóg) vermoeiender worden. Dat is namelijk bij de JE-trike door de directe besturing aan de fusee's goed te voelen!<br />Het reed niet al te vlot vandaag maar blij dat ik ieg vanmorgen makkelijk afstappen kon (op eigenlijk dezelfde plaats als met de Limit). Helaas moest ik er bij terugkeer id wijk ook weer aan geloven, dat afstappen op 'n gegeven moment. Bij het 'verkennen'.<br />Toch denk ik dat ik de kortste weg naar het geveegde fietspad (Insulindeweg) gevonden heb: Richting Flevobad (brrr) gaat een geveegd (voet)pad omhoog het viaduct op naar de tramhalte aldaar. <br />Zowel mijn trike als vm zijn goede klimmers geworden namelijk, noodzaak...En daar loopt om 5:00u. toch nog niemand.<br /><br />Mvg MickMickhttps://www.blogger.com/profile/17550527466836796563noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1221569132994548116.post-10049271950637598352013-01-21T22:03:35.685+01:002013-01-21T22:03:35.685+01:00Hoi Mick,
je begrijpt natuurlijk waarom ik ben geï...Hoi Mick,<br />je begrijpt natuurlijk waarom ik ben geïnteresseerd in je trike-ervaringen met al die plaksneeuw. Niet alleen zal ik over enkele maanden ook 'n trike erbij krijgen met elektrische ondersteuning, maar er is nu ook een levendige discussie gaande op plekken -waarin ik mij voor geen goud wil mengen- over het nut van e-ondersteuning voor velomobielen. Daarbij is ook ter sprake gekomen het ploegen door de sneeuw. <br />Bij dit alles is natuurlijk de HP-aangedreven trike het uitgangspunt!<br />'k Hoop je ervaringen te lezen op deze plek!Wijnandthttps://www.blogger.com/profile/07343783872023362815noreply@blogger.com